7 лютого 2019 року в приміщенні ПК «Прометей» відбувся міський етап обласного конкурсу хореографічних колективів серед закладів загальної середньої освіти міста. Участь у конкурсі взяли колективи хореографічних гуртків шкіл міста.

В дивних фарбах мрії потопають,
різнобарв’ям сипляться думки…
Кольори немов би оживають
з ледь помітним порухом руки.

 

         У тому, що Бурштин – справжнє мистецьке місто, можна було пересвідчитись 4 лютого, завітавши у клас образотворчого мистецтва ЗОШ №2, де юні художники  демонстрували свій хист, малюючи свою уяву на папері.

31 січня в Бурштинській гімназії відбулася педагогічна практика слухачів курсів підвищення кваліфікації методистів методичних центрів (кабінетів). Тема: «Трансформування сучасних педагогічних досягнень у галузі освіти в практику діяльності методичних служб». Зокрема, основний акцент ставився на формуванні організаційної культури методичних служб та освітніх інституцій.

Форми проведення практики — інформаційно-аналітичні повідомлення, презентації досвіду роботи, тренінги, технологія «світове кафе».

В рамках Акції "Допоможемо пернатим" учні 1-А класу (керівник - Возняк Дзвіна Степанівна) та 5-А класу (керівник - Пастущак Світлана Юріївна) підготували годівнички та облаштували їх на деревах біля школи. Таким чином педагоги прагнуть розвинути гуманне ставлення до пташок та мотивувати учнів і батьків долучитися до охорони та збереження орнітофауни нашої місцевості шляхом підгодівлі зимуючих та перелітних птахів.
 


         Тисячі років людство шукає відповіді на філософські питання: «Кому відведена роль головного: чоловіку чи жінці?», «Хто перший?», «Хто зверху?»  Хто розумніший, спритніший,  уважніший – хлопці  чи  дівчата – з’ясовували й учні Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст.№1.

            17 січня у школі відбулося новорічне інтелектуально-розважальне шоу  «Хто зверху?»,  організаторами якого виступили учні 10 класу.  Вибір форми заходу зумовлений популярністю серед підлітків відомого телепроекту із Сергієм Притулою.

Запрошуємо на Форум "органічної" освіти, який відбудеться 15-16 лютого 2019 р. у м. Бурштині. Форум складатиметься з двох дискусійних панелей:

Дискусійна панель №1 «Нова українська школа: реалії й перспективи» (15 лютого 2019 р., Центр громадської активності, вул. Січових Стрільців, 20 о 12:00). 
Учасники: представники департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської ОДА, відділ освіти і науки Бурштинської міської ради, представники відділу освіти Галицької РДА, голови сільських рад Галицького району та Більшівцівської ОТГ, директори шкіл.

Дискусійна панель №2 «Нова українська школа в дії» (16 лютого 2019 р., Інформаційний центр Бурштинського енергетичного коледжу ІФНТУНГ).
Учасники: представники Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, автори підручників для 1-го класу «Українська мова. Буквар», «Я досліджую світ» Інна Большакова та Марина Пристінська, тренери Нової української школи, вчителі початкових класів.

Карту створено за допомогою сервісу Google My Maps за матеріалами щорічної міської історико-краєзнавчої вікторини на кубок міського голови "Найкращі краєзнавці" серед закладів загальної середньої освіти.
Для створення карти використано матеріали досліджень учнів шкіл міста: Ольги Кудли, Соломії Пришляк, Володимира Процика, Тараса Росподнюка, Анни Курдидик, Святослава Сапєгіна.

До зимового циклу свят заклади освіти міста готувалися заздалегідь. Інтер’єр шкіл та дитячих садків прикрашений різноманітними тематичними святковими виробами. Підготовка до новорічних свят цьогоріч була справді масовою: до прикрашання долучилися учні, педагоги та батьки.  Результат вийшов по-справжньому фантастичний.

Хімія – дивна наука.

В ній таємна прихована суть.

Простягає вона свої руки

У найглибші глибини, щоб буть,

Чарувати сучасну людину,

Дарувати їй блага земні.

З нею людство ніколи не згине,

Якщо вивчить закони її.

І тому кожен має пізнати

Всі хімічні закони життя.

Вчити хімію треба завзято

І в майбутнє нести ці знання!

На жаль, хімія вважається одним з найбільш важких шкільних предметів. І вже через деякий час після початку вивчення активність, інтерес учнів і якість знань падає через великий обсяг теоретичного матеріалу та практичних вправ, в розмаїтті яких учні не встигають розібратися через недостатню кількість часу, відведеного на вивчення тем.

Як зацікавити школярів на уроках хімії? Адже якість знань учнів великою мірою визначається їх ставленням до навчального предмета.

Потрібен сучасний урок, який повинен бути цікавим, пізнавальним, зобов'язаний враховувати інтереси учнів, залишати певну недомовленість і спонукати до творчості, щоб учням хотілося з інтересом і захопленням розкривати нові таємниці науки.