Хімія – дивна наука.

В ній таємна прихована суть.

Простягає вона свої руки

У найглибші глибини, щоб буть,

Чарувати сучасну людину,

Дарувати їй блага земні.

З нею людство ніколи не згине,

Якщо вивчить закони її.

І тому кожен має пізнати

Всі хімічні закони життя.

Вчити хімію треба завзято

І в майбутнє нести ці знання!

На жаль, хімія вважається одним з найбільш важких шкільних предметів. І вже через деякий час після початку вивчення активність, інтерес учнів і якість знань падає через великий обсяг теоретичного матеріалу та практичних вправ, в розмаїтті яких учні не встигають розібратися через недостатню кількість часу, відведеного на вивчення тем.

Як зацікавити школярів на уроках хімії? Адже якість знань учнів великою мірою визначається їх ставленням до навчального предмета.

Потрібен сучасний урок, який повинен бути цікавим, пізнавальним, зобов'язаний враховувати інтереси учнів, залишати певну недомовленість і спонукати до творчості, щоб учням хотілося з інтересом і захопленням розкривати нові таємниці науки.

13 грудня у Бурштинській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, було вдало проведено та організовано щорічний патріотично-розважальний конкурс «Лицар школи 2018», приурочений Дню Збройних Сил України. Принциповими цінностями лицарства були і є побожність, честь, доблесть, шляхетність, мужність, романтичність та вірність. Всі ці якості притаманні учасникам, які змагалися у чесній боротьбі за титул «Лицар школи – 2018».

12 грудня 2018 року на базі Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулися змагання з баскетболу серед юнаків у рамках спартакіади школярів м.Бурштина.

Вже вдруге в стрілецькому тирі школи №3 проходять міські змагання серед школярів зі стрільби з пневматичної зброї,  присвячені  пам’яті воїна-інтернаціоналіста Романа Косила, випускника  Бурштинської  ЗОШ І-ІІІ ст. №3. 

«Природа – не тільки середовище навколо нас, а й всенародне добро і багатство, за яке кожний громадянин нашого суспільства відповідає…» В.Сухомлинський.

Навчити дітей відповідати за природу, не шкодити їй – завдання батьків, вихователів, вчителів.

Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні екологічного світогляду людини.

Тому вихователі закладу дошкільної освіти №6 «Пролісок» працюють над екологічною просвітою своїх вихованців у найрізноманітніший спосіб.

Свій досвід з екологічного виховання дошкільників вони презентували на засіданні методичного об’єднання вихователів закладів дошкільної освіти міста.

04 грудня 2018 р. в Будинку культури ім. Т.Шевченка відбувся міський етап конкурсу  фольклорно-етнографічних колективів серед закладів загальної середньої освіти. Школи міста представили на конкурс колективи в одній із двох номінацій: «Фольклорно-етнографічне дійство» або «Вокально-хорове мистецтво» (колядки, щедрівки, віншування).

Всесвітній день боротьби зі СНІДом вперше відзначався 1 грудня 1988 року з ініціативи Всесвітньої організації охорони здоров’я.

30 листопада 2018 року Бронецька Оксана Олексіївна, вчителька Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст. №3, ініціювала лекцію з елементами тренінгу для вчителів основ здоров’я  та учнів шкіл міста на тему «Стигма. Дискримінація. СНІДофобія».

Не будемо перелічувати форми і методи роботи, якими майстерно користувалася Оксана Олексіївна, зазначимо, що байдужих серед присутніх колег і учнів не залишилося.

Людство забруднює довкілля все більше й більше. З кожним роком сміття, яке ми ж самі і створили, підбирається все ближче до нас і псує або навіть отруює наше життя. Чи є вихід? Так! Потрібно почати з себе, почати користуватися правилами системи «Zero Waste», яка набирає популярність в усьому світі.
 
Тож учні ЗОШ №3, ЗОШ №2, ЗОШ №1 та гімназії провели агітаційну роботу серед мешканців міста, розклеїли агітаційні листівки із закликами ''Вчимо дітей хороших манер'' , ''Хочеш жити в кращій країні? - Не сміти! Життя починається з тебе'' , ''Не хвилюйтесь! Діти наших дітей все приберуть! Досить забруднювати Україну'' та іншими.
 

Оновлення суспільства, модернізація освіти, а особливо сучасний учень – вимагають яскравої творчої особистості вчителя, педагогічна діяльність якого має бути міцним засобом формування і всебічного розвитку особистості кожної дитини. Які ж вони – вчителі двадцять першого століття? Які вони – найкращі вчителі міста? Хорошою нагодою поміркувати над цим є всеукраїнський конкурс «Учитель року», який є щорічним конкурсом професійної майстерності педагогів з певної номінації.