Постанова КМУ № 872 від 15.08.2011 р. "Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"

 

Зміни до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах ” № 588 — редакція від 09.08.2017

 

Лист МОН України від 12.07.2017 № 1/9-385 "Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році

 

Наказом Міністерства освіти і науки № 90 від 01.02.2018 внесено зміни до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, зокрема в п. 5, яким визначено навантаження асистента вчителя в інклюзивному класі - 1 ставка на клас.

 

Внесено зміни до постанови Кабміну від 25 серпня 2004 року №1096 “Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності”, що передбачає виплату надбавки за роботу в інклюзивному класі у граничному розмірі 20 відсотків.

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 р. "Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти".

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. №88 "Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році".

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.04.2018 р. № 414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти" - для закупівлі корекційного обладнання за кошти освітньої субвенції (Постанова КМУ від 21.02.2018 р. № 88).

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.06.2018 р. № 668 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІІ СТУПЕНЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ"

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 р. № 627 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІІ СТУПЕНЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ"

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 р. № 693 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І СТУПЕНЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ"

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 р. № 813 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ II СТУПЕНЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ"

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 р. № 814 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ"

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 р. № 815 "ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 12.06.2018 №627"

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 р. № 816 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ УЧНІВ 1 КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ"

 

Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 05.02.2018 р. № 2.5-281 "Про надання роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя"

 

 Заклади дошкільної освіти

ПОРЯДОК організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти (у додатку - зразок Індивідуальної програми розвитку дитини).

 

ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти

 

ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (у додатку - Типовий договір на проведення (надання) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) та Акт приймання проведених (наданих) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг)).