Нова українська школа не може відбутися без педагогів, які володіють сучасними методами викладання та є носіями креативного, інноваційного підходу до навчання підростаючого покоління, впровадження передових освітніх технологій, постійного пошуку на творчому шляху самовдосконалення.   З метою підвищення престижу професії вчителя, сприяння висвітленню, впровадженню, використанню досвіду роботи кращих учителів нашого міста 18-25 листопада 2019 року на базі бурштинських закладів освіти  проведено І тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020». Дев’ять творчих, відкритих до нових знань, готових ділитися своїми професійними надбаннями педагогів міста Бурштина змагались за почесне звання переможця І (зонального) туру Конкурсу. Випробування для конкурсантів відбувались у трьох номінаціях: на базі гімназії визначали кращого вчителя історії, ЗОШ №3 об’єднала найкращих учителів хімії, а серед учителів початкових класів найкомпетентнішого визначали після проведених випробувань на базі НВК та ЗОШ №3.

Номінація «Історія»

Учні 7 і 8 класів Бурштинської гімназії  стали свідками  неймовірних баталій  не тільки великих історичних постатей, а й учителів – учасників конкурсу «Учитель року – 2020». У боротьбі за титул ламали списи:

Томин Іванна Степанівна (Бурштинська ЗОШ І-ІІІ ст. №3),

Мазур Ірина Миколаївна (Бурштинська ЗОШ І-ІІІ ст. №3),

Романів Марія Миколаївна (Бурштинська ЗОШ І-ІІІ ст. №2).

Марія Миколаївна заручилася підтримкою Ярослава Мудрого. Її учні пізнавали  світ у його бібліотеці, зводили стіни Софіївського собору, жили за законами Руської Правди, проводжали в далеку дорогу Анну – королеву Франції.

Ірина Миколаївна зуміла душевно і щиро показати долю українців у ворожій неволі, переконала каторжан,  що тільки братчики-козаки зможуть визволити їх рідну землю, особливо коли гетьманська булава в руках такого достойника, як Петро Конашевич-Сагайдачний, що здійснив ряд блискучих морських походів.

Іванна Степанівна українською приказкою, народною мудрістю  зуміла показати невмирущу любов до козаків, їх величезну силу, що криється у вірі в Бога, повазі до рідної землі, козацькій дружбі і звитязі, змалювала нескорені образи Криштофа Косинського та Северина Наливайка.

Педагогічною зброєю кожної вчительки були цікаві та інноваційні методи та  форми роботи, психологічні прийоми, засоби індивідуальних та групових підходів.

Номінація «Початкова освіта»

Конкурсанти на базі ЗОШ №3 та НВК демонстрували свою майстерність у презентації педагогічної ідеї та практичний досвід у проведенні уроків. 

Дацюк Наталія Романівна, вчитель Бурштинського НВК, на уроці в 2-А класі Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 провела урок-подорож з математики по містах України. Діти, об’єднані в групи, подорожували в чотири міста. Вчитель інтегрував урок математики у предмет «Я досліджую світ». Використання інтерактивних методів, ігрових ситуацій, різноманітного демонстраційного матеріалу, музичних фізкультурних пауз зробили урок цікавим, веселим та творчим.

Кравчишин Ірина Василівна, вчитель Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, провела урок української мови у 3-А класі Бурштинського НВК. Різноманітність застосованих у класі традиційних та нетрадиційних методів і прийомів дозволила досягти мети уроку. Учні у спокійній осінній атмосфері шукали чарівний ключик до знань.

Кобель Ольга Богданівна, вчитель Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст. №3, презентувала свою практичну діяльність на уроці «Я досліджую світ» у 2-А класі Бурштинського НВК. Урок-змагання між двома командами містив різні завдання: від конкурсу капітанів до цікавих досліджень та виховного мультиплікаційного відео. Кожен етап гри підсумовано смайликами. 

Члени журі оцінили методичну компетентність, реалізацію наскрізних змістових ліній, спрямованість обраних технологій, методів, форм, прийомів роботи на розвиток конкретної навички або вміння, інноваційність, оригінальність проведення, а також врахування вікових особливостей учнів.

Номінація «ХІМІЯ»

Розглядаючи місце хімії серед предметів у школі, можна сказати, що ця наука є унікальною і посідає особливе місце серед них. Адже хімія – це наука про навколишній світ, пізнання його і вивчення самого себе. При цьому вчитель повинен відіграти особливу роль у спрямуванні пізнавальної роботи учня, має коригувати нову отриману інформацію та аналізувати її разом із школярем. Учитель має не тільки бути фахівцем своєї справи, а й повинен володіти найвищими якостями, методами навчання хімії. Саме такі якості педагога продемонстрували вчителі хімії – Дирда Ольга Василівна (Бурштинська ЗОШ №2) та Федунишин Галина Йосифівна (Бурштинська гімназія).

У ході конкурсу педагоги щедро ділилися із членами журі своїми педагогічними здобутками, демонстрували нові педагогічні ідеї, широкий спектр методів, форм, засобів, педагогічних прийомів, що дозволили розкрити їх неповторність і педагогічний талант під час проведення уроків. Учителька хімії Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст.№2 Дирда О.В.  провела у 8 класі урок на тему «Механізм утворення хімічного зв’язку. Ковалентний та йонний зв’язки».  Ольга Василівна продемонструвала сучасний урок, тобто урок демократичного спрямування. Це був урок не так для учнів, як урок, проведений разом з учнями, де вчитель навчав не лише словом, а й організованою справою, урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів у навчанні. «Можна не любити хімію, але прожити без неї сьогодні і завтра неможливо», - стверджує Ольга Василівна.

            Невід’ємним компонентом уроку хімії є навчальний хімічний експеримент. Такий урок на тему «Окисно-відновні реакції та їхнє значення» у 9 класі провела вчителька хімії Бурштинської гімназії Федунишин Г.Й.  «Завдяки хімічному експерименту можна навчати дітей спостерігати явища, закріплювати знання, формувати й удосконалювати практичні вміння і навички, сприяти розвитку інтересу до предмету», - вважає Галина Йосифівна.

            Усі учасники конкурсу гідно продемонстрували свій досвід роботи, фахову майстерність та професійну компетентність. Педагоги переконані, що саме їх предмет є найкращим та найкориснішим. Любов до предмету викладання простежувалась на всіх уроках.

За рішенням журі, переможцями першого (зонального) етапу конкурсу «Учитель року – 2020» стали:

у номінації «Історія» - Іванна Томин (Бурштинська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3);

у номінації «Початкова освіта» - Наталія Дацюк (Бурштинський НВК);

у номінації «Хімія» - Ольга Дирда (Бурштинська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2).

 

Дякуємо всім конкурсантам та їх навчальним закладам за активну участь і  творчу співпрацю в міському етапі конкурсу.

Бажаємо переможцям успіхів у наступних етапах конкурсу!

Додати коментар

Захисний код
Оновити