Хімія – дивна наука.

В ній таємна прихована суть.

Простягає вона свої руки

У найглибші глибини, щоб буть,

Чарувати сучасну людину,

Дарувати їй блага земні.

З нею людство ніколи не згине,

Якщо вивчить закони її.

І тому кожен має пізнати

Всі хімічні закони життя.

Вчити хімію треба завзято

І в майбутнє нести ці знання!

На жаль, хімія вважається одним з найбільш важких шкільних предметів. І вже через деякий час після початку вивчення активність, інтерес учнів і якість знань падає через великий обсяг теоретичного матеріалу та практичних вправ, в розмаїтті яких учні не встигають розібратися через недостатню кількість часу, відведеного на вивчення тем.

Як зацікавити школярів на уроках хімії? Адже якість знань учнів великою мірою визначається їх ставленням до навчального предмета.

Потрібен сучасний урок, який повинен бути цікавим, пізнавальним, зобов'язаний враховувати інтереси учнів, залишати певну недомовленість і спонукати до творчості, щоб учням хотілося з інтересом і захопленням розкривати нові таємниці науки.

Об'єднати досвід і знання вчителя з можливостями комп'ютера - головне завдання переходу на новий рівень освіти в сучасних умовах.

Останнім часом постає питання - як використовувати інформаційно-комунікативні технології в навчанні, і чи потрібні вони, адже раніше спокійно обходилися і без них. Але прогрес не стоїть на місці, а значить, і відмовлятися від нових впроваджень недоцільно. Сьогоднішнє підростаюче покоління мислить по-новому, тому використання нових технологій необхідне.   Сучасні комп'ютерні технології надають величезні можливості для розвитку процесу освіти та при роботі з обдарованими дітьми. 

Інформаційно-комунікаційні технології – це сукупність методів, засобів і прийомів, що використовуються для добору, опрацювання, зберігання, подання, передавання різноманітних даних і матеріалів, необхідних для підвищення ефективності різних видів діяльності.

Якраз впровадженню комп’ютерних технологій було присвячене засідання методичного об’єднання  вчителів хімії, яке відбулося наприкінці 2018 року на базі Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст.№2. Майстер-клас на тему  «Формування пізнавальної активності учнів у процесі вивчення хімії шляхом використання ІКТ» провела вчитель цього навчального закладу Дирда О. В.

Ольга Василівна поділилася досвідом щодо використання інформаційних технологій на уроках та ознайомила присутніх із веб-сайтами, необхідними для використання у роботі. Під час практичної частини майстер-класу вчителі виконували дидактичні вправи, чим підвищили свою професійну майстерність.

Ще видатний учений-хімік Д.Мендєлєєв говорив: «Тільки той учитель і буде впливати на всю масу учнів, який сам сильний у науці, нею володіє та її любить».  

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити