Відомий давньогрецький філософ Аристотель ще в середині ІV століття до н.е. вважав, що корінь освіти гіркий. Але якщо учитель закликає в помічники інтерес, коли діти прагнуть до знань і  до активної розумової праці, «корінь навчання змінює смак і викликає у дітей цілком здоровий апетит».

Як же прищеплювати інтерес до хімії, щоб підтримувати активність під час уроку? Саме таке питання поставили перед собою учасники міського семінару-практикуму з хімії, який пройшов 24.10.2018 року на базі Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст.№1. Тема семінару – «Використання ігрових методів навчання при вивченні органічної хімії як засіб підвищення пізнавальної активності та якості знань».

Проблема результативності навчання тісно зв'язана з активністю, самостійністю учнів, бажанням їх пізнати основи науки, що вивчає, підштовхує своїми пізнавальними мотивами до навчальної діяльності. Одним із засобів, що стимулює процес навчання хімії, є дидактична гра, яка сприяє доступному і швидкому засвоєнню знань і умінь. «Казка, гра, фантазія – життєдайне джерело дитячого мислення, благородних почуттів та прагнень,» - писав В. Сухомлинський. Незвичайний урок хімії в 10 класі підготувала і провела вчитель вищої категорії Процик О.М. Урок узагальнення знань по темі «Ненасичені вуглеводні» Оксана Михайлівна провела у формі гри «Хто зверху?»

Користь від семінару отримали як учні, які змогли ще раз перевірити свої сили і продемонструвати результати своєї діяльності по вивченню хімії в школі, так і вчителі-гості, які отримали практичні поради, які зможуть використати у своїй педагогічній діяльності.

 

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити